Beste Schaaklustigen,

Hij is weer voorbij die mooie zomer, je zou het niet zeggen nu de temperaturen weer flirten met de 30°. Maar september staat toch wel echt voor de deur, wat dus wil zeggen dat we weer zullen starten met onze clubcompetitie. Allen die geïnteresseerd zijn om mee te doen wil ik dus bij deze uitnodigen om volgende donderdag, 29 augustus, om 20u00 in café Sint Pieter present te zijn voor de algemene ledenvergadering.
Dan ontvangen we graag van iedereen de lidgelden ten bedrage van €15. Zo krijgen we ook een zicht op het aantal leden dat we kunnen indelen in de competitie. Mocht je om één of andere dringende reden toch niet aanwezig kunnen zijn, maar toch graag willen meespelen in de competitie, laat dan even via SMS een berichtje op 0494 361 981 zodat ik alsnog een zicht heb op hoeveel spelende leden we zullen hebben.
Tot donderdag
Uw secretaris,
Dries

Geplaatst in Clubavonden, Evenementen.